kłopot z wiatraczkiem

Autor: Paweł Roguski (pepe_at_pracownia52.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 17:21:23 MET DST

Witam

Zakupiłem nowy wiatraczek Cooler Master CP5-7JD1B-OL (silence 24dB) z
nadzieją że w końcu nie będę musiał używać stoperów przy komp, a tu
niespodzianka. Po podłączeniu komputer wydaje 1 długi beep i się wyłącza.
Sprawdziłem wszystkie kable i podłączenia (napięcie, funkcję każdego
kabelka) i nic. Wkładam swojego starego rzężącego titana i komputer działa
poprawnie. Posiadam płytę ASUS A7V133+Athlon 1,2 G. Ktoś może wie o co
chodzi?

Paweł