Re: Co sš warte dzisiejsze Celerony?

Autor: żuko / Shark von Cygnus (shark.maupa.post.pl_at_man.lodz.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 16:51:39 MET DST

On Fri, 11 Apr 2003 20:24:34 +0200, "Kris" <kris_at_twojepc.pl> wrote:

>Że też wciąż takie drętwe dyskusje o procach muszą przenikać na prgks wraz z
>cross-linkiem ... :-)))

Czuję się wywołany do tablicy. Rozpoczynając ten wątek nie chciałem
rozpoczynać drętwej dyskusji, tylko zasięgnąć konkretnej informacji. A
cross-link, bo interesuję mnie opinie ludków z obu grup.

>A z resztą raz na rok ... można coś odpisać :-))))

:)

[... ciach o podkręcaniu ...]
OK Kris, ale czy po tym całym podkręcaniu można dalej utrzymać hałas z
kompa na poziomie "prawie-niesłyszalnym"? Serio pytam.

>i w ogóle to zawsze myślałem, że to instalator który
>zabiera się za coś w czym nie ma doświadczenia kruszy rdzeń ...

No właśnie ja dzisiaj rozbebeszałem swojego kompa i miałem zonka jak
nie wiem co, jak zobaczyłem, że mój celek 633 ma ukruszony rdzeń. I za
cholerę nie wiem jak ja mu to zrobiłem :( A co do doświadczenia...
fakt, w zakładaniu radiatorów na procki to doświadczenia nie mam. Ale
to jak to zakładać, żeby nie kruszyć ?!?

>Ale sobie odpisałem ... no no ... temat drętwy (nigdy nie rozumiałem
>emocjonalnego podejścia do kwestii procesorów)

E tam, wcale się tym nie emocjonuję. No, może troszeczkę ;)

>a wątek typu bumerang ...
>pewnie więcej macie takich na P.C.P ... współczuję i pozdrawiam całą grupę
>"pecet" !!! :-)

Nie ma czego współczuć. A ja Wam z prgks współczuję punktów w 3DMarku
:))) Jak widać do wszystkiego można się przyzwyczaić :)

--
zuko / Shark von Cygnus
Intel 486DX2 66MHz, 8MB RAM, Cirrus Logic SVGA 1MB