Re: MSI 6330 LE i Radeon 9100 czy będzie działać?

Autor: J.M. (not_at_need.ed)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 13:31:17 MET DST

Użytkownik "Kris" <monsterg[nospam-to-usunac]@pertus.com.pl> napisał

> Mam płytę 6330 (133A) i procek A1,8 ,512MB, 2x baracuda 80GB, CDrom,
> Nagrywarka, Karta TV, SB zasilacz 300W. Ostatnio kupowałem koledze radka
> 9000 128MB i chciałem do siebie włożyć i płyta nie ruszyła w ogóle. Po
> wrzuceniu procka 1,8 z 1,6 żeby go uruchomic musze włączyć i dac reset
> inaczej nie rusza.
> Teraz moje pytanie czy ktoś sie z takim czymś spotkał?? Chcę teraz kupić
dla
> siebie Radka 9100 ale boje sie że nie ruszy a nie chce płyty zmieniać na
> razie. Czy ktoś ma jakieś propozycje rozwiazania problemu?

Czyli jak rozumiem 9000 u kolegi dziala, a u Ciebie nie? Jesli tak, to
pozycz od tego kolegi zasilacz i sprawdz czy wtedy pojdzie. Nawet jesli nie,
to nie musi oznaczac ze i R9100 nie bedzie dzialal, sprobuj sie dogadac ze
sprzedawca ze sprawdzisz i jak cos to od razu oddasz.
Mialem podobny przypadek - R8500 dzialal jak chcial, czasem komp wstawal,
czasem nie, czesto przy ladowaniu windowsa zwiecha, ale jak sie juz
zaladowal to dzialal bez zarzutu. Mialem okazje sprawdzic na 4 kompach - na
jeden w ogole nie wstal, reszta dzialala bez problemu. Oddalem karte do
serwisu, wymienili na nowa i teraz wszystko dziala.

pzdr