MSI 6330 LE i Radeon 9100 czy będzie działać?

Autor: Kris (monsterg[nospam-to-usunac)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 12:58:17 MET DST

Mam płytę 6330 (133A) i procek A1,8 ,512MB, 2x baracuda 80GB, CDrom,
Nagrywarka, Karta TV, SB zasilacz 300W. Ostatnio kupowałem koledze radka
9000 128MB i chciałem do siebie włożyć i płyta nie ruszyła w ogóle. Po
wrzuceniu procka 1,8 z 1,6 żeby go uruchomic musze włączyć i dac reset
inaczej nie rusza.
Teraz moje pytanie czy ktoś sie z takim czymś spotkał?? Chcę teraz kupić dla
siebie Radka 9100 ale boje sie że nie ruszy a nie chce płyty zmieniać na
razie. Czy ktoś ma jakieś propozycje rozwiazania problemu? Dodam że przy tym
radku wyłaczyłem wszystkie dyski i urządzenia i dalej nie wstawał komp.