Re: Dziwny problem...

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 11:36:57 MET DST

layer claimed:
> Mam dosc dziwny problem z myszka, mianowicie w poziomie mozna ruszac kursore
> m normalnie a w pionie z duzym oporem "idzie" do gory i na dol.
> Na drugiej myszce kursor dziala normalnie w poziomie, a w pionie ani drgnie.
> Pomorzcie mi bo to strasznie utrudnia zycie.

1. Wyjąć kulkę, wyczyścić te małe wałki w środku myszy. Paznokciem albo czymś
   drewnianym.
2. Sprawdzić czy podkładka nie jest w pionie bardziej wyślizgana albo podatna
   na ślizganie. Może podkładka porusza się zamiast myszy ?
3. Jak powyższe nie pomogą, poruszać kablem od strony myszki jednocześnie nią
   ruszając w pionie - jak to coś zmieni to mycha do wymiany.

Najcześćiej jednak pkt 1 i 2 rozwiązują problem. Najwięcej problemów z myszami
rozwiązują podkładki z gąbki z przyklejonym materiałem. Ale z takiej miekkiej
gąbki.

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.