Re: Dziwny problem...

Autor: marco (notrue_at_interia.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 12:03:27 MET DST

Użytkownik "layer" <layer_at_space.pl> napisał w wiadomości
> Mam dosc dziwny problem z myszka, mianowicie w poziomie mozna ruszac
kursore
> m normalnie a w pionie z duzym oporem "idzie" do gory i na dol.
> Na drugiej myszce kursor dziala normalnie w poziomie, a w pionie ani
drgnie.
> Pomorzcie mi bo to strasznie utrudnia zycie.

O ile dobrze zrozumiałem to problemy z ruchem w pionie występują
na dwóch różnych myszkach. W związku z tym raczej wykluczam
zabrudzenie myszki, przetarty kabel itp. (no chyba że obie myszki
są wiekowe). Szukałbym więc winy w gnieździe płyty głównej -
sprawdź czy wszystkie bolce są OK, może któryś jest zgięty lub
coś w tym rodzaju.