Re: Kto jeszcze płaci za powietrze?

Autor: Paweł 'filek' Fidler (fidler_at_ci3ux.ci.pwr.wroc.pl)
Data: Sat 12 Apr 2003 - 06:55:51 MET DST

"Mariusz Jędrzejec [mr.]" wrote:

> Witam.
>
> Cały czas uważałem, że sprężone powietrze do czyszczenia to efekt
> desperacji firm szukających nowych źródeł dochodu, które może jeszcze
> znaleźć nabywcę na Zachodzie, gdzie mają sporo wolnej kasy, z którą nie
> muszą się liczyć, a skoro jest w sklepie, to znaczy że siłą bezwładu
> umysłowego można to sobie kupić. Bo jest. Sam się nieźle uśmiałem, gdy
> pierwszy raz zobaczyłem taki produkt w katalogu - puszka nieświeżego
> powietrza za 44,99! :))) Ale okazuje się, że u nas ludzie też to kupują

i wyobraz sobie jak idziesz na konserwacje sprzetu do DUZEJ firmy z
"grucha" :)
ja uzywam sprezonego powietrza rownierz do natychmiastowego chlodzenia
sprzetu (odwrocony spustem w dol pojemnik).
sprawuje sie rewelacyjnie. i wiem kiedy sie bedzie konczyc bo zmienia
swoja mase (im lzejszy tym mniej w nim "powietrza" :) )

--
pozdrawiam
Paweł Fidler