ATI Radeon 9000 Pro i TV-out i inne uwagi

Autor: Zbigniew Pluta (zpluta_at_petex.com.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 23:32:49 MET DST

Witam,

Niedawno zamieniłem kartę graficzną ATI Rage Fury Pro VIVO na ATI Radeon
9000 Pro 64 MB z TV-outem (klon Saphire najprawdopodobniej). Mam kilka uwag
i chciałbym zapytać, czy ktoś to potwierdza.

Najpierw miałem problemy ze sterownikami (powalił mi się W2000 i W98 takoż)
ale w końcu zainstalowałem na świeżym W2000 i ok.

1. Mam wrażenie że mam mniej ostry obraz - efekt zastosowania klona a nie
orygianała ? Poważam firmę ATI właśnie za jakość obrazu więc ...

2. Za cholerę nie mogę uaktywnić TV-outa i przesłać obrazu na TV. Podpinam,
próbuję przestawić na TV ale głuchy i ślepy ... Podobno coś z wersją
Catalysta ... prawda to ? Na poprzedniej karcie TV-out chodził, więc chyba
wiem jak to zrobić, więc czemu nic z tego ?

3. Na początku miałem zainstalowane same sterowniki (Catalyst 3.2) bez
Control Panela i wtedy było możliwe obracanie obrazu. Zainstalowałem właśnie
(łudziłem się że może TV-out wstanie) Control Panel i funkcja obracania
zniknęła. W sumie na cholerę mi ona ale dlaczego znikła ? Co daje w sumie
ten Control Panel, bo wielkich różnic nie widzę a instalka gruba jak 11 MB

Z góry dzięki za odpowiedzi inne uwagi

--
Zbigniew Pluta - zpluta_at_petex.com.pl