Partycjonowanie dysku

Autor: Zajek (zajek_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 23:31:35 MET DST

Witam ponownie!
Pisze tutaj zeby nie powtarzac tego pytania na kazdej z grup dot.
konkretnego systemu.
Mam pytanko odnosnie partycjonowania dysku: jakie rozmiary partycji przyjac
dla RH 7.3 + swap, W2kserwer (+ ewentualny swap) ktore to beda zainstalowane
na jednym hdd. Oprocz nich bedzie tez 98se.
Czy np. RH - 3GB, swap przy 256 ramu - 512 MB; w2kserw. - 3GB (swap tez 512
tak jak dla RH? albo po prostu bez swapa dla windowsa?) no i ok. 1-2 GB na
98 to dobre rozmiary?
W jakiej kolejnosci poczawszy od poczatku dysku powinny byc umieszczone te
partycje?
Co sadziecie o takiej kolejnosci:
1. 98-fat32
2. w2kserw.-ntfs
2.1 w2k swap-ntfs
3. RH
3.1 RH swap
4. cala reszta jako silosik na fat'cie 32
Czy ma znaczenie kolejnosc instalacji tych systemow? Jesli tak to jaka
przyjac?
Z gory dzieki za wszelkie sugestie i uwagi.
Pozdrawiam!
Maciek

PS. Wiem, ze taka mieszanka systemow moze wzbudzic usmiechu niektorych i
generalnie zdaje sobie sprawe, ze nie ma sensu robic takiego kombosa ale
taki akurat zestaw jest mi potrzebny dla celow edukacyjnych. ;-)