Re: WIN 2000 + Kontroler Promise ATA 133

Autor: Fred (nemo.db_at_wytnij.xl.wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 19:17:27 MET DST

"Meta" <zobnal_at_wp.pl> w wiadomości
news:b71rif$qaa$1_at_flis.man.torun.pl napisał(a):

> Niedawno dokupiłem nowy dysk twardy (ATA 133) do swojego
> leciwego kompa. Aby umożliwić wymianę dannych na poziomie ATA
> 133 dokupiłem kontroler Promise ATA 133 (wraz z kablem
> CoolerMaster ATA133). Po zainstalowaniu wszystkigo razem
> (sterowników pod win 2000 oraz hardware) zauważyłem, że przy
> szybkich ruchach myszką lub odtwarzaniu mp3 wszystko zaczyna się
> jakby chaczyć tzn. myszka zaczyna (nie cały czas) przeskakiwać a
> nie poruszać się ruchem płynnym oraz mp3 (odtwarzane z HDD)
> zaczynają przerywać. Co powoduje taki stan rzeczy oraz jak można
> rozwiązać ten problem??

Prawie na pewno to efekt niedopracowanych sterów. Poszukaj nowej
wersji, a jeśli jej nie ma to zmień je na starszą wersję.
Ja męczyłem się z tym prawie 2 tygodnie, zanim zorientowałem się, że
do sprzętu dostałem sterowniki w wersji "beta" i zastąpienie ich
starszymi załatwiło sprawę.

--
Pozdrowienia
Fred