WIN 2000 + Kontroler Promise ATA 133

Autor: Meta (zobnal_at_wp.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 21:16:27 MET DST

Niedawno dokupiłem nowy dysk twardy (ATA 133) do swojego leciwego kompa. Aby
umożliwić wymianę dannych na poziomie ATA 133 dokupiłem kontroler Promise
ATA 133 (wraz z kablem CoolerMaster ATA133). Po zainstalowaniu wszystkigo
razem (sterowników pod win 2000 oraz hardware) zauważyłem, że przy szybkich
ruchach myszką lub odtwarzaniu mp3 wszystko zaczyna się jakby chaczyć tzn.
myszka zaczyna (nie cały czas) przeskakiwać a nie poruszać się ruchem
płynnym oraz mp3 (odtwarzane z HDD) zaczynają przerywać. Co powoduje taki
stan rzeczy oraz jak można rozwiązać ten problem??

Pozdrawiam
META

Ps.
Chciałem dodać, że na drugim kanale kontrolera podłaczony jest dysk (stary)
o standardzie ATA 33.
A kontroler na płycie obsługuje na 1 kanale Nagrywarkę a na 2 DVD-ROM