problem z dwoma dyskami

Autor: cieply_r (cieply_r_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 12:26:47 MET DST

    Mam następujący problem.
W moim komputerze na jednej taśmie do płyty głownej mam podłączony jeden
dysk twardy (primary) i CD-Rom. Na drugiej taśmie mam drugi twardziel i
nagrywarkę. Problem w tym że komputer widzi tylko dysk i cd-rom na pierwszej
taśmie (IDE1), a na drugiej albo dysk albo nagrywarkę w zależności do czego
jest podpięte zasilanie. Jak jest podpięte (zasilanie) do obu napędów na
drugiej taśmie to nie widzi żadnego z nich. Aha. I jeszcze jedno. W panelu
sterowania - system mam komunikat że jest drugi dysk, ale jest błąd i pisz
że jest "podwójna kolejka FIFO", czy coś takiego.
Czy ktoś mógłby mi pomóc?
Z góry dziękuję i pozdrawiam.
Robert