Dlaczego oni (Compaq) to robia???

Autor: Grzes (digriz_at_NOSPAM.host.sk)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 08:54:02 MET DST

Witam.

Co jakis czas mam do czynienia z jakims komputerem firmowym - Compaq, HP,
etc. No i ostatnio - calkiem fajny black zestaw Compaq. Calkiem fajny ale...
Do tego, ze firmowki maja swoj bios (lub go w ogole nie maja) juz sie
przyzwyczailem. Ale dlaczego do ch... nie umieszczaja przycisku do
resetu???!!!! Czyzby wychodzili z zalozenia, ze ich zestaw bedzie
niezawodny? :-O

I tak dla przykladu - z trudem ale udalo mi sie postawic na tym kompie Win98
(oryginlanie byl Win XP Home, 98 nie instalowal sie ze setup.exe, dopiero
setupcor poszedl). Podczas instalacji raz musialem go zresetowac. No to
bach - kabel z zasilacza i po problemie.

Dzis dzwoni go mnie klient, ze mu sie komp zwiesil przy starcie. No i co? -
Wymij pan wtyczke z zasilacza (he he he, nie ja go im sprzedalem wiec moge
sie tylko posmiac..., ale - bede unikal polecenia komukolwiek takiego
produktu!)
Dlaczego Compaq nie umieszczaja przcisq reset na obudowie? No dlaczego??? :(

Pozdrawiam

--
grzes