Re: Fan Mate - gdzie kupić w Warszawie

Autor: Marcin Wojtczuk (fastviper_at_telkab.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 11:34:48 MET DST

Em En claimed:
> Zrobiłem wczoraj drobne sondowanie rynku - byłem w kilku warszawskich
> sklepach komputerowych i we wszystkich patrzyli się na mnie jak na
> wariata gdy pytałem o Fan Mate lub podobne ustrojstwo.

Uraziłeś ich wysokie mniemanie o sobie - naturalna reakcja obronna :)

> Gdzie w Warszawie na Mokotowie lub w centrum można kupić Fan Mate? Nie
> chce mi się znów zwiedzać stolicę w poszukiwaniu takiego drobiazgu.

WGE w podziemiach przy GUS (metrem do pola mokotowskiego i 2 przystanki
tramwajem do tyłu (do centrum)).

PS: nie chce się zwiedzać *stolicY*.

--
           [ http://www.stringi.com/viper/ ]
UNIX is user friendly. It's just selective about who its friends are.