Fan Mate - gdzie kupić w Warszawie

Autor: Em En (em.en_at_h.o.g.a.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 11:10:24 MET DST

Zrobiłem wczoraj drobne sondowanie rynku - byłem w kilku warszawskich
sklepach komputerowych i we wszystkich patrzyli się na mnie jak na
wariata gdy pytałem o Fan Mate lub podobne ustrojstwo.
Gdzie w Warszawie na Mokotowie lub w centrum można kupić Fan Mate? Nie
chce mi się znów zwiedzać stolicę w poszukiwaniu takiego drobiazgu.

--
Uwaga na dodatkowe kropki w adresie e-mail w naglowku