partycja nie dziala- co jest?

Autor: Marcin (stasikowski_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 11:38:05 MET DST

Witam.

Sytuacja wygląda następująco. Mam dwie partycje: Jedną systemową Primary (na
której mam Windows) oraz Extended. I teraz tak: na Extended znajduje się
jeden dysk logiczny przeznaczony do Windowsa (FAT 32) oraz dwie partycje
Linuxowskie (swap i ext2 dla samego systemu).
Problem wystąpił podczas kopiowania plików z logicznego Extended (Windows)
na systemową Primary. W pewnym momencie w kopiowaniu nastąpił błąd.
Uruchamiam kompa następnego dnia i tu wielkie zdziwienie. Windows nie chce
odczytywać z logicznej partycji. Odpaliłem Partition Magic 8.0 i pisze, że
jest "Unformatted". Pod linuxem sprawdzalem fdiskiem i nadal figuruje ona
jako Extended FAT 32.
Czy mozna uratować tę partycję?

Marcin