Re: Problem z kopiowaniem duzej ilosci plikow w Win 98SE

Autor: Zbyszek Misiewicz (dune_at_panda.bg.univ.gda.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 11:18:17 MET DST

Witam!
Obawiam się, że problem może być ciut innego rodzaju.
Sprawdź ilość plików na dysku (np. będąc w katalogu głównym zrób dir /s).
I podejrzewam, że masz dysku nie najszybszy...

Pomogły rzeczy "banalne".
Przełożenie dysku do innego komputera, defragmentacja, usunięcie zbędnych kopii.
i świadomość, że gdy się nie ma co się lubi...
Przepisanie w FAT tak dużej liczby informacji jest niemal zabójcze.
Bo gdybys odczekał, to komp, automagicznie, by ożył.

Pozdr.
z.