AsusV3000+WinXp+tv-out

Autor: monika (id_monika_at_f2virt.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 20:20:32 MET DST

Pomożcie prosze... Kupiłam kabelki odpowiednie do podłączenie komputera do
telewizora. Karte graf. mam Asus V3000 (ponoć to samo, co Nvidia RIVA 128)
oczywiście z wyjściem Tv-out. Kiedy podłączam do telewizora pokazuje mi się
zniekształcony obraz, zamazany, a rzekomy pulpit widać w 9 kawałkach. Widać,
że coś tam jest, jak zmieniam coś na pulpicie, to widać, i w tv, że coś się
zmienia, ale jednocześnie nie da sie nic oglądać :(. Probowałam znaleźć
sterowniki do karty w Tv-out, ale przkopałam i storne asusa, i nvidia i inne
z driverami i nie znalazłam. Znalazłam tylko bez tv-out. Używam WinXp i
niestety z oryginalnej płyty nie mozna zainstalować, bo tam są tylko do
WinNT4, a przy instalacji krzyczy, że nie dobre są te sterowniki.... Nie mam
już pomysłów, może ktos mial podobne problemy i udało mu się to rozwiązać?
Z góry dziękuję, za wszelkie sugestie.
Pozdrawiam,
M.