Samsung 757 MB

Autor: Pirate (pirate_at_interia.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 04:04:57 MET DST

cze

jestem posiadaczem monitora Samsung 757 MB ma dopiero tydzień ;-)
zauważyłem przy nim cos dziwnego w wyswietleniu obrazu, kiedy ogladam film
na kompie na ekranie poajwiaja sie szare pasy pionowe, przewaznie te pasy
widac wtedy kiedy jest np. ustwiaone szare tło na pulpicie lub jak
przegladam
jakies stronki lub tak jak juz wymieniłem ogladam filmy, czy ktos wie co to
za
usterka ???, czy mam oddac monitor na gwarancje ???.

Prosze o jak najszybsza odpowiedz ;-).

/Pirate