Re: CD-R, DVD-R

Autor: lord (lord_pander_at_wp.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 03:52:07 MET DST

> Te nowe SuperAzo i TDK Reflex Ultra mają jaśniejsze spody niż dawniej -
jak
> tak czytałem różne opinie to niby ma to być gorsze niż te poprzednie. Ale
od
> razu mówię: nie znam się na tym, dlatego szukam porady u specjalistów (mam
> nadzieję :)

ja urzywam verbatim datalife i jestem z nich bardo zadowolony
plytki ktore maja napisane 40x nagrywaja sie bez najmniejszego problemu na
48x
sprawdzalem scandiskiem nero (do cd) i okazalo sie ze odczyt jest 100%

sa tez verbatimy azo z indexem predkosci 48x i sa koloru metalicznego z
wtloczonymi napisami i je tez czesto stosuje i sa rownie dobre
ps. mam tez kilka plytek intensywnie exploatowanych i przez to bardzo
porysowane sa , nie stwarzaja jednak one problemu przy odczycie

ps.2 we wroclawiu sa dwa najtansze i chyba najlepiej zaopatrzone sklepy w cd
i dvd tj: macman na rynku (z tylu baru mis ;) wejscie od nozowniczej
bodajze) i delfin boczna hubskiej (kolo policji ;) )