Re: Upgrade biosu

Autor: Erni (ed_at_lublin.mm.pl)
Data: Fri 11 Apr 2003 - 00:23:46 MET DST

Użytkownik "Marcin" <marcell21_at_interia.pl> napisał w wiadomości

> P.S. a co do biosu to napewno właściwy znalazłeś?
> z tego co piszesz wynika, że znalazłeś bios o wielkości 256kb a Twój to
> 128kb
Na stronie producenta jako głowny do mojej plyty jest ten duzy, czyli 256.
Znalazłem na tej samej stronie takze mały ale po załadowaniu okazało sie ze
to dokladnie ten sam bios ktory mialem (dopiero wtedy zwrocilem uwage na to
ze nawet w nazwie jest data, czyli 99 rok). To w takim razie nie wiem co
robic, bo jest na stronie tylko ten duzy. Znalazłem jeszcze gdzies w necie
kilka małych 128kb ale wszystkie maja w nazwie rok 99 wiec są stare.
Wiedzialem, ze ta płyta jest kiepska ale zeby az tak zeby nie było
aktualnego biosu. A ten 256 jest dla mnie zupełnie bezuzyteczny?