Re: jak wylaczyc kompa? ratunku!!

Autor: Marcin (marcell21_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 21:17:56 MET DST

Użytkownik "[x]Angel" <xangel_at_ssk.pl> napisał w wiadomości

> Witam
> A moze zle zalozyles kabelek od przycisku power? Na przyklad podlaczyles
do
> speakera albo jakiejs ledki? Malo prawdopodobne, ale czemu nie? A
wlaczanie
> dziala? Czy od razu jak wlaczysz listwe, to sie komp odpala?

witam mam podobny problemik na asus p2b i właśnie jak włączę przycisk z tyłu
zasilacza to od razu komp startuje
a jak się zamyka winde to po jej zamknięciu komp z powrotem startuje
pozdr
Marcin
kabelek na pewno dobrze podłączony zresztą próbowałem go odwrotnie podłączać
(chodzi mi o kolory kabli) i nie ma zmian - na 100% jest w tym miejscu gdzie
powinien być
pozdr
TIA
Marcin