Re: Kto mi poleci tani dobry modem wewnętrzny

Autor: CeBeR (cebrzyq_at_interia.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 12:09:08 MET DST

aggaz_at_poczta.onet.pl wrote:

> Chodzi mi o modem w cenie 50-80 zł. Czy ktoś z Was ma taki tani modem
> i sprawdził go w domowych warunkach. Jeśli tak to czy może z czystym
> sumieniem go polecić.

U.S.Robotics 56K Voice PCI OEM za ~80 zł. Jest to pierwszy modem, który na
moim łączu praktycznie zawsze łączy się z prędkością 54.6 kbps. Wcześniej
miałem sprzętowego Zoltrixa i osiągał max. 49.3 kbps. Po zmianie platformy w
związku z brakiem złącza ISA testowałem kilka winmodemów z których ten USR
wypada zdecydowanie najlepiej.

--
Konrad Zydroń
cebrzyq_at_interia.pl