Re: hp 5550 vs. canon i550

Autor: Calme (calme_at_poczta.fm)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 15:29:09 MET DST

Posiadam toto :))) cudo czyli HP 5550

Żywotność kartridży dość mała niestety - szybko czarny mi się zaczyna
kończyć - niestety to tylko 19 ml - no ale tuszę są w miarę tanie
Jeśli chodzi o jakość druku w czerni i kolorze to istne cudo wg mnie -
poprzednio miałem HP 710 c - teraz naprawdę widzę wielką różnicę w
jakościwydruków
Drukuje szybko jak diabeł - nie widziałem u nikogo innego takiej szybkości
druku przy takich ustawieniach i do tego w takiej jakości
Kolory są żywe - odpowiadają barwom naturalnym - ogólnie miodzio - ja
dokupiłem specjalny tusz do tego wydruku w rozdzielczości 1200 x 4800 dpi i
po prostu mnie wymiotło
zdjęcie wygląda lepiej niż na dobrym papierze z zakładu foto i to w formacie
A4 of koozzzz :)))
Co do tego terkotania to cos w tym jest przed wydrukiem "terkocze" parę
sekund - da się wytrzymać - jest raczej głośna wg mnie
Ja używam ustawienia procesora wydruku NT EMF 1.008 zamiast RAW - wg mnie
tak jest szybciej
Refilowanie raczej odradzam - problemy są z zdejmowaniem zabezpieczenia z
chipsetu i potem często się wali to i owo
Mam do niej dokupiony moduł druku dwustronnego i sprawuje się wyśmienicie
Ogólnie wrażenia pozytywne
Pozdrawiam
Calme