Re: hp 5550 vs. canon i550

Autor: Robert Szczygiel (RobTM_at_fake.addr.ess)
Data: Mon 14 Apr 2003 - 18:12:52 MET DST

kedar wrote:
> zalezy mi na opiniach uzytkownikow, zwlaszcza w przypadku
> - hp jak wyglada sprawa z zywotnoscia cartridgy i ich refilowaniem
> - canona takze zywotnosc + jakosc tekstu na zwyklym papierze i jak wyglada spawa czyszczenia
> glowic (spotkalem sie z opinia, ze po kazdym wlaczeniu przez 2-3
> minuty terkoce, a i jak nic nie drukuje to tez sama z siebie sie
> czysci, chyba zzera to duzo atramentu?)

Canon i550 ma dwa typy czyszczenia głowicy - standardowy, i gruntowny.
W drugim przypadku zużywa pewną ilość atramentu ale z tego, co się
orientuję, to ten drugi test jest puszczany ręcznie.

Dokładny opis testów Canon masz tutaj (po angielsku):

http://www6.tomshardware.com/consumer/20021108/index.html

a HP 5550 tutaj:

http://www6.tomshardware.com/consumer/20020906/index.html

RobTM:)

--
** - Why a bike cannot stand up by itself?
** - Because it is two-tyred!