Re: Długie nazwy na CD-R

Autor: peter1981 (peter1981_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 14:49:29 MET DST

Użytkownik "RBproof" <(to_wyrzuc)infor_at_ftv.pl> napisał w wiadomości
> Taki mało znany programik do nagrywania :)nero potrafi :)
> opcje iso:
> iso 2
> joliet wyłączony
> zezwalaj na zagłębienie scieżek ..... włączone
> zezwalaj na więcej niz 255 znaków ... włączone

a wcale że nie, używałeś sam tego ? bo jak będą takie ustawienia to nie dośc
że wszystkie nazwy pozamienia na wielkie litery, spacje na podkreślenie itd.

najlepiej nagrywać długie nazwy programem CDRWIN 5 , który to ma specjalną
opcję aby pozostawić nazwy takie jakie są
sam kiedys szukałem takiego rozwiązania do plików z długimi nazwami i ww.
program to narazie najlepsze wyjście jakiie do tej pory znam