Re: Długie nazwy na CD-R

Autor: Sniper (sniper10000_at_NO_SPAM.poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 14:59:31 MET DST

Użytkownik "RBproof" napisał:

> Taki mało znany programik do nagrywania :)nero potrafi :)

Hmmm... to co opisałeś testowałem już wiele razy. Oczywiście teraz też
spróbowałem, myśląc że może najnowsze Nero potrafi. Zainstalowałem wersję
5.5.10.20 i niestety kicha. Nagrany plik jest skracany do 31 znaków, w
dodatku nazwa zostaje zmieniona na wielkie litery, a polskie znaki
diakrytyczne zastępowane są podkreśleniami.

Przykład pliku:
"To jest bardzo długa nazwa pliku i nic nie potrafi jej nagrać (przynajmniej
tak mi się wydaje), ale łatwo się nie poddam.txt"
Nagrany plik:
"TO_JEST_BARDZO_D_UGA_NAZWA_.TXT"

Niestety, metoda opisana przez ciebie, jest o wiele gorsza o tej, którą
oferuje tryb Joliet.

Pozdrawiam,
Sniper