Re: niestandarsowa czcionka w html-u. JAK????

Autor: Bartek (eathan_at_irc.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 10:22:44 MET DST

Użytkownik <piwkok_at_wp.pl> napisał w wiadomości
> Pomóżcie bo nie mam pojęcia jak osadzić niestandardową czcionkę w swojej
> stronie. Chciałbym, żeby każdy komputer wyświetlał stronę tak samo,
niestety
> moje wizje artystyczne zmuszają mnie do zapodania niestandardowej
czcionki...
> jak to zrobić, żeby każdy, nawet ten, kto nie ma jej zainstalowanej mógł
> zobaczyć tekst tak jak ja?
> Nie znam się za bardzo na tworzeniu stron więc używam edytora WYSIWYG (czy
> jakoś tak :)...)

po pierwsze to nie ta grupa :)
a po drugie to sprawa wyglada tak ze ZAWSZE przegladarka pobiera czcionke z
komputera ogladajacego
a jak tam nie ma takiej czcionki to bierze inna domyslna i wszystko sie
sypie

rozwiazaniem moze byc Open Type lub TrueFont - to czcionki osadzone na
stronie
za pomoca CSS - wymaga odpiowiedniej modyfikacji pliku czcionki itd ...

poszukaj na sieci sa opisy i narzedzia

Bartek