niestandarsowa czcionka w html-u. JAK????

Autor: piwkok_at_wp.pl
Data: Thu 10 Apr 2003 - 09:57:49 MET DST

Pomóżcie bo nie mam pojęcia jak osadzić niestandardową czcionkę w swojej
stronie. Chciałbym, żeby każdy komputer wyświetlał stronę tak samo, niestety
moje wizje artystyczne zmuszają mnie do zapodania niestandardowej czcionki...
jak to zrobić, żeby każdy, nawet ten, kto nie ma jej zainstalowanej mógł
zobaczyć tekst tak jak ja?
Nie znam się za bardzo na tworzeniu stron więc używam edytora WYSIWYG (czy
jakoś tak :)...)

Krystian.