Re: Niezidentyfikowana wtyczka od zasilacza

Autor: chd (chd_pl_at_tlen.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 09:45:29 MET DST

Użytkownik "Andrzej Kaczmarek" <ak_at_wroc.vulcan.pl> napisał w wiadomości
> [...]

mam taką samą obudowę, ten dwuzyłowy (chyba czarny plus zółty, "chyba" bo
nie chce mi się
otwierać obudowy) kabelek zakończony wtyczką do wentylatorów
przekazuje sygnał pozwalający na mierzenie prędkosci obrotowej wentylatora w
zasilaczu
mam płytę Intel Billings która ma trzy złącza wentylatorów
i podłączony kabelek pozwala na kontrolę (pomiar) prędkości wentylatora w
zasilaczu
sam wentylator w zasilaczu tej obudowy ma regulację prędkości
na podstawie temperatury w zasilaczu... niestety rzadko się zdarza aby
mocniej zwolnił
czyli chodził ciszej...

Christo D. - chd_pl_at_tlen.pl - Konin, POLSKA