Re: FONTY w PROGRAMIE PLATNIKA

Autor: artek (artek32_at_poczta.onet.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 09:40:03 MET DST

> Zalozmy, ze chodzilo o czcionke :-P - jesli tak, zidentyfikuj po
> wygladzie te, ktorej uzywa teraz - np. jakims font managerem pokroju
> Typografa - skopiuj ja gdzies, po czym odinstaluj kopie, ktora masz w
> katalogu FONTS, zrestartuj, uruchom program i zobacz, jakiej czcionki
> bedzie wtedy uzywal...

Tylko ,ze w ten sposob program wezmie sobie inna trzcionke a ta , ktora ma
uzywac i tak nie wezmie bo najprawdopodobniej trzcionka wylecial z systemu z
powodu uszkodzen na dysku ....Widzialem ,ze w PITY2002 brak trzcionki
arialce ale takowej ja nawet w win me nie mam , moze to ta trzcionka ? ale
skad ja pobrac?