Odp: MB Intela + procki AMD

Autor: JaroMi (jaquniu_at_wp.pl)
Data: Thu 10 Apr 2003 - 00:23:41 MET DST

Witam!
O ile dobrze pamiętam, podwójne zasilanie zaczęło się z MMX i k6...

> no i główne pytanie - czy taka płytka OEMowa intela do firmowych kompów
moze
> poprostu nie lubic procków AMD??? kombinowac procek intela czy uznac za
> trupa?

O ile Ci na niej zależy - kombinuj. Optimus swojego czasu robił na płytach
Intela i chodziło toto wyłącznie na swojskich prockach :):)
Nie dało żadnegoAMD (lub Cyrixa????) tam odpalić - a pamiętam dlatego, że z
pyskiem na giełdę leciałem, że PR133 niesprawny, a sprzedawca mi dał P90 a
ja mu nie wierzyłem..............

> pozdro

Powodzenia