MB Intela + procki AMD

Autor: Michał Wysocki (mwsoft_at_satkabel.com.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 23:49:09 MET DST

witam

wpadła mi w ręce płyta OEMowa intela - w inecie nic o niej zanaleźć sie nie
da - nawet naklejki FCC nie ma
socket 7
konstrukcja allinone - wszystkie gniazda na płycie, zintegrowana grafika S3,
usb, sloty ISA i PCI na przejsciowce katowej (dośc duża)
chipset intela 82371 i 82439 (HX)
4 sloty na ram

no i musze ja odpalic - włozyłem procek AMD K5 PR75, dwa simmy 8mb i
lipton...
ledka się zapala, procesor grzeje... ale nie wstaje.. pc speaker milczy

zworek ustawiłem tyle ile sie dało z tabelek - 50 x 1.5
do ustawianie napiecia nic nie ma - jest tylko coś - chyba chodzi o wybór
podwójne / pojedyńcze zasilnie (jakie wymaga K5??)
jeszcze sie nie spotkałem z płytą pod P1 która ma automatycznie ustawienie
napiecie - były takie?

no i główne pytanie - czy taka płytka OEMowa intela do firmowych kompów moze
poprostu nie lubic procków AMD??? kombinowac procek intela czy uznac za
trupa?

pozdro