Re: Lite-On LTR-52246S i overburning - jak to się robi ?

Autor: Tomek 'Tommy' Dębiński (tdebinski_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 23:12:46 MET DST

> Ten opis teoretycznie powininen podzialac
> http://www.cdrinfo.pl/cdr/porady/plyty90/plyty90.php3
No wlasnie mam takie ustawienia :|
Wprawdzie mam troche nowsza wersje Nero niz opisywana na stronie.

> Jesli nie, to prosze o kontakt na maila
No wlasnie ... czy na tej plycie Akoss lub Datex poprostu nie da sie wypalic
ponad 703 MB mimo ze jest napisane na kazdej z nich jak wol 800 MB.

> Predzej (choc tez z oporami) bym uzyl Esperanzy 90 lub 99
> minutowej - w zaleznosci od potrzeb.
OK. Bede musial poszukac ... jeszcze tylko nie wiem gdzie.

> Najlepiej byloby uzyc "dlugich" plyt produkcji TDK, ktore
> jakis czas temu byly zapowiedziane. Niestety jak na razie
> nie widzialem ich w handlu.
TDK bardzo dobra firma tylko plyt nie maja tanich :|

Pozdrawiam
T.