Re: Lite-On LTR-52246S i overburning - jak to się robi ?

Autor: Maciej \ (mekpiotr_at_poczta.onet.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 21:21:41 MET DST

Użytkownik "Tomek 'Tommy' Dębiński" <tdebinski_at_poczta.onet.pl>
napisał w wiadomości news:b71p61$s55$1_at_nemesis.news.tpi.pl

> Dzieki za info.
Nie ma za co

> Nie bluzgalem na osobe odpowedzialna za
> redagowanie cdrinfo tylko na dealer'a/przedstawieciela
> Lite-On'a w Polsce gdyz domyslilem
> sie ze podali oni dane za ta strona
> http://www.liteon.ab.pl/index.php?ac=info&p=2&uid=7
Uhm/jasne

> Czytaja info na temat tegu bug'a sadzilem wlasnie ze chodzi o
> symulacje rozpoznania dlugosci plyty (czy cos podobnego).
> Dopiero po dyskusji
> na grupie ktos napisal ze jest to nie mozliwe.
> Ja z kolei zasugerowalem sie tym :(
>
> Czy mozesz mi pomoc jak step-by-step skonfigurowac Nero 5.5.3.19
> aby mozna nagrac plytke 800 MB ?
Ten opis teoretycznie powininen podzialac
http://www.cdrinfo.pl/cdr/porady/plyty90/plyty90.php3

Jesli nie, to prosze o kontakt na maila

> Czy moze plyta jest nie odpowiednia ? (Datex 800 32X, Akoss 800
> 24X)
> Jakie plyty 800 MB polecasz ?
Ani jednego ani drugiego producenta nie lubie i nie polecam.
Niestety jesli chodzi o plyty o pojemnosci powyzej 700 MB to
wybor jest dosc slaby.

Predzej (choc tez z oporami) bym uzyl Esperanzy 90 lub 99
minutowej - w zaleznosci od potrzeb.

Najlepiej byloby uzyc "dlugich" plyt produkcji TDK, ktore
jakis czas temu byly zapowiedziane. Niestety jak na razie
nie widzialem ich w handlu.

--
Zastrzeżenie: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na adres użyty
do/podczas wysłania tej wiadomości.