Re: problem z pratycją

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 18:25:27 MET DST

Bartek wrote:
> po uruchomieniu komputera i windowsa xp, widzi wszystkie partycje, kiedy
> chcę wejść na jedną to wyskakuje mi błąd, tak jakby jej nie było,
> natomiast DOS w ogóle nie widzi tej partycji. Wcześniej wszystko było
> dobrze, dodam że dysk jest prawien nowy.
> Czy można jakoś uratować tą partycję? Co mogło się popsuć.

Jak jest podzielony dysk? Jakie typy systemów plików? Ile jest partycji
podstawowych (primary)? Ile i jakie są na partycji extended? Czy mają
poustawiane jakieś fajne atrybuty, np. hidden? Czy oprogramowanie do
zarządzania partycjami nie zgłasza żadnych błędów logicznych? Jakiego
oprogramowania używałeś?

--
Pozdrówka,
        Artur