Karta PixelView PLayTV HD - brak dźwięku

Autor: soql_at_interia.pl
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:54:52 MET DST

Witam wszystkich!
Mam od paru dni kartę PixelView PLayTV HD. Obraz jest bardzo dobry, niestety
nic nie słychać. Karta jest poprawnie zainstalowana - kabelek audio podłączony
do wejścia AUX karty dźwiękowej.
Radio gra - to chyba najlepszy dowód.
Poza tym programik Ferro też potrafi zmusić kartę do gadania, ale trzeba
powtarzać magiczne sztuczki po każdym uruchomieniu.

Z kartą dostałem CD z driverami, niestety kliknięcie na "Zinstaluj drivery"
powoduje natychmiastowy GPF (program DELREG.EXE wykonał...), instalowałem więc
oprogramowanie ze strony www.prolink.pl

Czy ktoś miał podobny problem? Na co jeszcze zwrócić uwagę?
Wiem, że na grupie było sporo wątków o tej karcie, ale nie znalazłem opisu
podobnego przypadku.

Pozdrawiam
SOQL