Yunan(Palit-XperVision) - Radeon 9100 64M BIOSa potrzebuje !!

Autor: PoSaZek (posazek[USUN_TO)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 11:08:19 MET DST

Mam Radka 8500 Le firmy Xpert Vision , producent Palit ale on nie przyznaje
się do swoich produktów ATI i nie ma nawet suportu za to jest strona firmy
YUNAN która tez reklamuje się pod marka XpertVision i ma identyczne karty i
pudelka wiedz myślę ze to jest to samo. Kiedyś próbowałem kilku krotnie
zrobić ubgrade 8500_at_9100 nie stety się nie udało a to dla tego ze
konstrukcja tej karty odbiegała od konstrukcji oryginału ATI. Postanowiłem
ze poczekam aż YUNAN wypuści na rynek wersje R9100 sądząc ze będzie to ta
sama płytka co R8500 tyle ze z nowym biosem :) nie myliłem się !
no i właśnie po obejrzeniu powiększonego zdiecia nowej karty upewniłem się
ze mam absolutna racje.
Może ktoś wie z kad ściągnąć BIOS od karty: YUAN Radeon 9100 ? będę b.
wdzięczny po prostu chciałbym mięć troszkę lepsze osiągi w Unreal 2003 ;)
(wspomaganie video)
Link do obrazka z karta YUAN Radeon 9100 :
http://www.radeon2.ru/img/products/article/8500_xpert_et.jpg