Re: Jak ustawic odswierzanie na 115hz

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:33:23 MET DST

Adamos wrote:

> WItam, moj monitor obsluguje takie odswierzanie przy 1024x768, lecz
> ostatnia wartosc do wyboru to 100hz, w nizszych rozdzialkach jest do
> wyboru jeszcze 120hz, wiec brak jest posredniej wartosci, graf. gforce
> 2mx i detki 23.11, bede wdzieczny za pomoc.

Ja tam bym sobie napisał odpowiednią ModeLine i już. We Windowsach możesz
znaleźć w rejestrze rozdzielczości i odświeżania dla nich i
poeksperymentować - ale to już temat na inną grupę, a w zasadzie na
zapytanie dla Google.

Pozostaje zasadnicze pytanie: po co? Chcesz mieć bardziej rozmyty obraz?

--
Pozdrówka,
        Artur