Re: Stacja dyskietek-pytanko

Autor: Artur Gawryszczak (gawrysz_at_camk.edu.pl._!_!_!_)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:24:08 MET DST

Ak wrote:
> Czy ktos wie jak zrobic zeby w win98 nie bylo widac w menadzeze plikow
> stacji dyskietek poprostu ja ukryc

Odpiąć taśmę, albo zasilanie (ew. wpiąć przełącznik w kable). Można też
wyłączyć w BIOSie. Tyle, jeśli chodzi o rozwiązania sprzętowe :-P

> ps .Mysle ze chodzi o zmiane w rejestrze ale nie wiem gdzie

Myślę, że zmianami w jakowychś rejestrach zajmują się grupy poświęcone
systemom operacyjnym używającym tychże rejestrów :->
BTW: Google'a już pytałeś?

--
Pozdrówka,
        Artur