Drukarka HP plus problemy z komunikacja?

Autor: comes (comes_de.MamCieGdziesSpamerze_at_op.pl)
Data: Wed 09 Apr 2003 - 10:09:07 MET DST

Witam all

Mam problem z HP 695C. Mam problemy z poprawnym (z jakim kolwiek?)
wydrukiem. Czasami drukuje sie wszystko w porzadku, ale przewaznie drukarka
po wydrukowaniu jakis powiedzmy 2-3 cm danej strony wydaj glosniejsze niz
zwykle buczenie i po tym to juz calkiem dup*.

I tu mysle wazne:
Po tym jej buczeniu przerywa wydruk (zazwyczaj wysuwa strone) po czy.
zaczyna drukowac albo calkiem "poprawna" linijke znakow tyle ze z kosmosu
wzietych (glownie kilka liter i duzo znkow ASCII no wiecie serduszka,
usmieszki itp.) albo pasek jakis wzorkow, ktore po dokladniejszym
potraktowaniu wygladaj jak zdeformowane litery.

To co sprawdzilem to:
Napewno nie wina sterownika i nie wirusa. Drukarka ma tez te podane objawy
jak ja calkiem odlaczylem od komputera i probowalem wydrukowac testowa
strone (raz sie wydrukuje, a raz nie).

Moje podejrzenia:
1. moze chwilowe braki pradu? Ale na pewno nie w sieci. Moze gdzies miedzy
zasilaczem a drukarka?
Tyle, ze drukarka jest nie poruszana, a i tak drukuje raz dobrze, a raz zle.
????

2. Podejrzewam, ze to bardziej lezy gdzies w elektronice, a moze w tej
tasmie co przsyla dane do glowicy ???

Prosze pomozcie. Drukarka nie gwarancji wiec moge ja rozebrac jak mi ktos
powie co tam dalej szukac :)

Pozdrowienia

--
Comes