Re: HDD - Ktory wybrac - oto jest pytanie!

Autor: Zajek (zajek_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 23:06:38 MET DST

Witam Wszystkich bardzo goraco!
Wielkie dzieki za wszystkie opinie, sporo mi one pomogly, rozjasnily.
Szczegolne podziekowania dla Luc'a ktory podal mi link do testu
zawierajacego _wszystkie_ brane przeze mnie po uwage dyski! Decyzja zostala
podjeta: kupilem B7200.7. Chcialem kupic BIV ale niestety nie bylo juz ich
na stanie. Tak na prawde nie bylem do knca zdecydowany co wybrac - wahalem
sie BIV czy Maxtor ale padlo na "rybke". Mam nadzieje ze to dobry wybor.
Za jakis czas podziele sie wrazeniami co do pracy tego dysku.
Jeszcze raz dzieki za wszystkie opinie.
Pozdrawiam
Maciek