Re: Wadliwe AMD uratowy Saddama... i inne takie

Autor: Paweł 'Róża' Różański (rozie_at_priv.onet.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 16:26:26 MET DST

"motto" <motto77.nospam_at_op.pl> wrote in

> ps. nadal czekam na chętnego który obciąży AMD kompresując DVD na
> DivX i odkręci przy tym wiatrak z radiatora na procu na godzinę??

  Zapraszam do mnie (z tym, że może raczej GIMPS
http://www.mersenne.org, bo napędu DVD nie posiadam). Jeśli wolno
stosować programy do monitorowania itp. (czyt.: Vcool), to będzie
chodził, jeśli nie, to się bezpiecznie wyłączy (IMO ma prawo, bo awaria
w końcu).

> Ja zrobię to samo na swoim PIII 1266 (godzina to o w takim stanie
> z palcem wytrzyma, bo wytrzymal cały dzień konwertując mp3 256 na
> mp3 196 jak mi się zwalił wiatrak zanim zauważyłem).

  No wiesz, też mogę napisać, że GeForce4 (czy co tam teraz jest
'ciepłego') są OKDR, a moja TNT2 m64 rulez, bo ona chodzi bez wiatraka,
a tamte nie dają rady i się palą/wieszają. Tylko, czy to ma sens?

--
/****      http://xnews.newsguy.com/ - Xnews homepage      ****\
*****  http://kuciak.prv.pl/polxnews/ - polonizacja Xnews  *****