Re: 2 pytanka

Autor: trzmiel (trzmiel_at_interia.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 16:01:42 MET DST

pieczara wrote:
> Witam!

> 2. Planuje kupic obudowe Chiefteca. Czy warto zaplacic ok 80 zl za
> dodatkowy wentylator na bocznej sciance? jakies doswiadczenia?
> Wrazenia? Wady,zalety ??

doplacac 80 PLN to IMO sie nie oplaca. taka elegancka dziure mozna u
slusarza wyciac pewnie za 10 PLN lub pomeczyc sie samemu i zalozyc wiatrak
od zasilacza (80mm)+grill. Mi wycial znajomy za free, wentyl kupilem zalmana
za 20 PLN.
wentylacja znacznie sie poprawila mimo iz wiatrak chodzi tylko na 5V (zeby
byla cisza).

pzdr.
trzmiel