Re: Głośny wiatrak na chipsecie

Autor: Grześ Niksiński (1_at_gnx.neostrada.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 16:07:48 MET DST

Juliusz 'Julas' Gonera wrote:
> Radiator już jest od nowości, zdaje mi się, że miedziany (a na
> radiatorze wiatrak... chłodzenie jak dla procesora).
Zdejmij wiatrak i nie zakładając obudowy pograj trochę w jakąś
bardziej wymagającą gierkę - sprawdź ręką, czy radiator
bardzo się grzeje. Ja tak zrobiłem na płycie GA-8PE667U
i radiator jest zawsze ledwo ciepły. IMO ten wiatrak to taki
bajer, żeby płyta wyglądała na bardziej 'overclockerską'...

--
Grzesiek