Re: jaki modem?

Autor: TomekB (tomekb_at_nospam.iplus.pl.invalid)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 14:06:18 MET DST

On Mon, 7 Apr 2003 00:12:49 +0200, "Maniek" <maniek71_at_o2.pl> wrote:

>skoro tak do wyboru jest hex, fanatic i navel. czy ktos ma cos podobnego i
>moglby podzielic sie spostrzezeniami na temat uzytkowania? czy sa klopoty ze
>zrywaniem polaczen, laczeniem sie, itp, itd.
>z gory dziekuje pozdrawiam

Mialem przez pare dni Navel'a. Ani razu nie mogl sie w tepsie
donegocjowac polaczenia (w czasie "gwizdania" sie rozlaczal) a czasami
wogole dodzwonic (dawal komunikat ze zajete po wybraniu pierwszej
cyfry - centrala impulsowa). Teraz mam Hex'a i chodzi ladniutko -
tylko raz zerwalo polaczenie (choc i tak nie ma to jak stary Zoltrix
na ISA :))

--
TomekB
mailto:tomekb_at_nbg.iplus.pl