Surecom EP-320X-R i dziwne problemy....

Autor: hyde-R (yarek_at_z.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 14:01:14 MET DST

Witam.
Mam właśnie wyżej wymienioną kartę i od pewnego czasu bardzo dziwnie się
zachowuje. Mianowicie, gdy otworzę większą ilość połączeń TCP/IP (np. KaZaA,
albo gdy ściągam dużo plików naraz), to z wnętrza kompa zaczynają dobiegać
dziwne odgłosy i o dziwo wydaje mi się (może to tylko moje przypuszczenia),
że sieciówka jakby krótkotrwale kilka-kilkanaście razy w ciągu sekundy
rozłączała mi dysk twardy, ale być może to co innego :). W każdym razie
słyszę takie nieznośne "chrobolenie" i przytyka mi się w tych momentach komp
(tzn. np. wstrzymuje kursor myszy). Konfiguracja mojego kompa: AMD Athlon XP
1800+ na ECS K7VTA3, 256 MB DDR266, Gainward GF3 Ti/500 128MB, Sound Blaster
128 PCI, no i ta nieszczęsna sieciówka.... Surecom EP-320X-R, system Windows
2000 Professional i Windows Me. Oczywiście wiem, że to wina sieciówki,
ponieważ po jej wyjęciu komp sprawuje się idealnie. Do tego próbowałem już
przekładać ją po różnych slotach PCI, ale to nic nie daje :(. Poradźcie mi
czy pozostaje tylko wymiana karty, czy da się coś jeszcze z tym zrobić.
Liczę na to, że ktoś już się spotkał z wyżej wymienionym problemem. Będę
wdzięczny za każdą odpowiedź.

hyde-R