Re: Zasilacz Chieftec (HPC-360-202) dobry wybor ?

Autor: Marcin Lewandowski (m_l_at_remove.op.pl)
Data: Tue 08 Apr 2003 - 01:47:53 MET DST

Użytkownik Tomasz Przastek napisał:
> Użytkownik "Jozef" <jozef000_NO_SPAM__at_poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> ...tylko mam taka obudowe ze nie wiem czy bede mogl go wlozyc bo gorna
> powierznia zasilacza praktycznie dotyka gornej czesci obudowy a nie wiem
> czemu wlasnie drugi wiatrak jest na ogol na gorze. Chyba ze mozna zasilacz
> zamontowac do gory nogami ?? Dla tego sie zastanawiam nad HPC-360-302...

Drugi wiatrak jest z reguły na dole. Te zasilacze tak tylko pozują do
zdjęć. Sam mam tego HPC więc wiem. Ale za cichy on nie jest. Co prawda
cichszy od Codegena, ale głośniejszy od Codegena z 100omowym opornikiem.
Ale przynajmniej napięcia mam w porządku.

--
Marcin Lewandowski < m_l małpa op dot pl >