Re: Konflikt Alladin i RivaTNT

Autor: Speedy (speedy_at_2a.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 21:56:20 MET DST

Hej

Użytkownik "Luk" <bromba_nospam_at_go2.pl> napisał w wiadomości
> Mam starego kompa na plycie Asus P5A (procek amdk6 400) na chipsecie Alli
> Alladin, do tego mam karte RivaTNT2 M64 i mam wlasnie konfikt na tym
> sprzecie wiem ze wlasnie grafika "gryzie" sie z plyta, plyte mam od
duzszego

Mialem kiedyś podobną sytuację, tyle ze z inną płytą na ALI (PcChips M726).
O ile pamietam był taki programik do ściągniecia ze strony ALI, który
pozwalał sterować trybem pracy AGP, były tam rozmaite ustawienia, Normal,
Turbo itd. i u mnie pomagało ustawienie Safe - przestalo sie wieszac.

--
Pozdrovionka
Speedy