Re: Złącze AGP 8x

Autor: Peterphk (peterphk.no-fq-spam_at_poczta.onet.pl)
Data: Mon 07 Apr 2003 - 21:36:35 MET DST

> Wydaje mi sie ze jemu chodzilo o to czy taka karta wogole pojdzie na
takiej
> plycie.
> Mnie osobiscie tez nurtuje to pytanie bo mam na plycie tylko agp x4 i
jestem
> ciekaw czy jak kupie np. Radeona 9700 (x8) to czy to wogole ruszy. W
opisach
> kart jest np napisane za chodza x1 x2 x4 x8 a np w radku jest tylko x8 i
nie
> wiem czy pojdzie na plycie z agp x4??

ot cala reklama i pranie mozgu ...

Kazda szanujaca sie firma robi karty ktore chodza na AGP 1,2,4,8 na
napieciach 3,3V i 1,5V. Wezmy takiego gainwarda. Powiedzmy, ze plyta ma
odpowiednia wydajnosc pradowa (dodatkowe zlacze na zasilanie AGP) to na
plycie z AGP x2 i 3,3V powinien chodzic nawet GeforceFX. Sprawa nie w
napieciach bo od strony kart graficznych raczej nie ma z tym problemu tylko
w wydajnosci pradowej portu AGP ...

Co innego jezeli mowimy o nowej plycie z AGP x8 i grafice AGP x2 i 3,3V.
Taki zestaw na pewno nie bedzie dzialal ...